REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Art. Studio Kuskowska

1. Definicje

1) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2) Klient – podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży; będący osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.

3) Regulamin- niniejszy dokument.   

4) Sprzedawca – Beata Kuskowska, artysta malarz,  Art. Studio Kuskowska z siedzibą w Ciechanowie przy ul. Witosa 51a/29

5) Towar – obrazy przedstawione przez Sprzedawcę są przedmiotem Umowy sprzedaży.

6) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

7) Właściciel – Beata Kuskowska

 

2. Postanowienia ogólne

1) Nazwa Art. Studio Kuskowska oraz pozostałe nazwy i oznaczenia indywidualizujące Sprzedawcę oraz świadczone przez niego usługi i obrazy stanowią przedmiot przysługujących autorskich praw majątkowych. Właściciel  jest wyłącznie uprawniony do rozporządzania nazwami i oznaczeniami oraz korzystania z nich. Klient nie jest uprawniony do korzystania z oznaczeń oraz nazw w żaden sposób bez uprzednio wyrażonej pisemnej zgody Sprzedawcy.

2) Przyjęty na Stronie Internetowej Sklepu wybór i układ prezentowanych w nim Obrazów stanowi samoistny przedmiot ochrony w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W związku z tym Sprzedawca zwraca uwagę na konieczność respektowania praw własności intelektualnej, praw autorskich i praw pokrewnych.

3) Na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczane są treści, do których prawa autorskie przysługują tylko Sprzedawcy.

4) Wyłączną własnością Sprzedawcy jest zawartość Strony Internetowej Sklepu, jego forma graficzna, użyte sposoby prezentacji, prawa autorskie majątkowe i niemajątkowe do Strony Internetowej Sklepu, prawa do elementów tekstowych, aplikacji, zdjęć, baz danych, elementów graficznych z zastrzeżeniem wskazanych, które są własnością osób trzecich. Korzystanie z usług Strony Internetowej Sklepu przez Klienta nie uprawnia go do nabycia żadnych ze wskazanych wyżej praw.

5) Zakazane jest wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

 

3. Warunki zawierania umowy sprzedaży

1) Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego przez 7 dni w tygodniu. 

2) Klient składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego, kompletuje zamówienie wybierając Obraz, którym jest zainteresowany. Dodanie Obrazu do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” przy danym Obrazie prezentowanym w  Sklepie Internetowym. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „TWOIM KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.

3) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego, w którym Obraz zostanie wykonany według jego specyfikacji lub będzie służył zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W tym celu, Klient musi określić  swoje preferencje podając cechy, w szczególności: kolory, wymiary,  itp. Klient po skompletowaniu wstępnego zamówienia składa Sprzedawcy zapytanie o wycenę przesyłając wiadomość elektroniczną na podany przez Sprzedawcę adres poczty elektronicznej. Sprzedawca w ramach indywidualnego zamówienia zobowiązuje się wykonać co najmniej dwie prace do wyboru, uwzględniając preferencje indywidualne klienta.

4) Sprzedawca po otrzymaniu wstępnego zamówienia przesyła do Klienta wiadomość zwrotną, informując o tym, czy wykonanie wstępnego zamówienia jest możliwe i w jakim terminie. Klient może zaakceptować przesłane zdjęcia wykonanych prac lub je  odrzucić poprzez wysłanie wiadomości drogą elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybrany sposób Dostawy oraz formę płatności. Klient składa w ten sposób zamówienie. Zamówienie zostaje wysłane dopiero po zaksięgowaniu całości ceny obrazu na koncie Sprzedawcy.

5)  Sprzedawca oświadcza, iż przysługują mu wszelkie autorskie prawa majątkowe do obrazów i zawierając umowę nie narusza praw osób trzecich, w tym praw autorskich. 

6)  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen obrazów.

7) Sprzedawca oświadcza ze umożliwia Kupującemu oględziny obrazu przed jego nabyciem. Jeżeli kupujący nie skorzysta z tej możliwości I dokona nabycia obrazu bez jego oględzin, na podstawie zdjęć, to Kupujący przyjmuje do wiadomości, że rzeczywista kolorystyka pracy może nieznacznie odbiegać od kolorystyki widocznej na zdjęciu. Każdy obraz jest jedyny w swoim rodzaju i ma swój własny numer identyfikacyjny (numer seryjny).

8)Sprzedawca oświadcza, że sprzedaje obrazy bez przeniesienia autorskich praw majątkowych do obrazów.

 

4. Sposób i termin płatności

1) Ceny w  Sklepie Internetowym zamieszczone przy obrazach są cenami brutto (PLN) i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. Klient będzie poinformowany o pozostałych kosztach przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

2) Zakupu w sklepie można dokonać tylko przez przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (UWAGA: realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.), numer bankowy Bank BNP Paribas 09 1600 1462 1846 2238 9000 0003.

Wpłata powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych od dnia zamówienia. Zapłata ceny jest warunkiem koniecznym dla powstania skutku rozporządzającego zawartej umowy sprzedaży.

W tytule przelewu Zamawiający powinien podać numer seryjny obrazu którego dotyczy zapłata.

 

5. Koszt, sposób, termin dostawy Towaru oraz odbiór

1) Sprzedawca realizuje dostawy obrazów i indywidualną wycenę każdej wysyłki. Jest to urależnione od wielkości obrazu i metody malarskiej, ale również rodzaju ramy.

2) Kupujący ma możliwość odebrania obrazu na własny koszt osobiście od Sprzedawcy, chyba że strony inaczej postanowią.

3) W przypadku gdy obraz będzie wysyłany do Kupującego, który sam dokonuje wyboru przewoźnika i ponosi należne z tego tytułu koszty, wówczas za wydanie obrazu uważa się, powierzenie Obrazu przewoźnikowi wybranemu przez Kupującego.

4) Sprzedawca dokłada należytej staranności, by Obraz dokładnie zabezpieczyć do wysyłki.  

5) Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o dostępności towaru.

6) Towar dostarczany jest za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.

7) Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od Kuriera spisania właściwego protokołu.

6. Reklamacja Towaru

1) Towar jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:

– opis, rodzaj, ilość, wielkość.

2)  sprzedaż dzieła sztuki, takiego jak obraz, jest finalna i nie podlega zwrotowi. Dlatego bardzo ważne jest zapoznanie się z ofertą sklepu i dokładne przemyślenie zakupu.

3) Obrazy są unikatowymi dziełami sztuki i nie podlegają zwrotowi, bez uzasadnionego powodu. 

4) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

5) Reklamacja w razie wystąpienia wad obrazu może zostać złożona przez Klienta na przykład:

– pisemnie na adres: ul. Witosa 51A/29, 06-400 Ciechanów

–  formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: beti1977@poczta.fm

6) Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 

–  informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, numer obrazu którego dotyczy reklamacja.

–  propozycji rozwiązania problemu 

–  oraz danych kontaktowych składającego reklamację  (nr telefonu, adres email) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

7) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, droga elektroniczną.

 

7. Postanowienia końcowe

1) Prawem właściwym dla rozstrzygnięcia wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

2) W przypadku powstania sporu związanego z zawartą Umową sprzedaży lub umową świadczenia usług drogą elektroniczną, strony będą dożyły do rozwiązania sprawy w sposób polubowny.

3) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.  Art. Studio Kuskowska zastrzega sobie prawo do określenia szczegółowych zasad oraz zakresu świadczenia poszczególnych Usług w odrębnych regulaminach.

4) Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.